|
Design užitkového vozidla
Paclt, Martin ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá designem užitkového vozidla pro městský provoz. Práce je řešena komplexně. Vozidlo malých rozměrů využívá ke svému pohonu hybridní technologii s kombinací elektromotorů v kolech a wankelova motoru. Práce přináší několik inovativních řešení běžně potřebných funkcí. Možnost otevírání posuvných dveří nohou. Vyklápěcí střecha umožňuje zvětšení užitkového prostoru. Natáčecí přední i zadní náprava pro lepší manévrovatelnost ve městě. Hlavní snahou návrhu je odstranit přední masku vozidla.
|
| |
| |
|
Design reprezentačního automobilu
Nevřela, Petr ; Paliatka, Peter (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Svým návrhem reprezentativního automobilu respektuji potřebné požadavky v kategorii prémiových vozů. Automobil by měl působit na první pohled majestátně. Zvolené robustnější tvarování doplňují luxusně pojaté elementy. Použité pohonné ústrojí představuje současný technologický přechod k alternativním pohonům. Některé další prvky využívají pokročilých technologií, což tento návrh posouvá více do koncepční roviny. Diplomová práce není navržena pro žádnou zavedenou automobilovou značku. Tento způsob je náročnější, protože nelze spoléhat na asociaci se známou značkou, poskytnul mi však maximální volnost při tvarování automobilu.
|
| |
| |
| |
| |
|
Design užitkového vozidla
Paclt, Martin ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá designem užitkového vozidla pro městský provoz. Práce je řešena komplexně. Vozidlo malých rozměrů využívá ke svému pohonu hybridní technologii s kombinací elektromotorů v kolech a wankelova motoru. Práce přináší několik inovativních řešení běžně potřebných funkcí. Možnost otevírání posuvných dveří nohou. Vyklápěcí střecha umožňuje zvětšení užitkového prostoru. Natáčecí přední i zadní náprava pro lepší manévrovatelnost ve městě. Hlavní snahou návrhu je odstranit přední masku vozidla.
|
|
Design reprezentačního automobilu
Nevřela, Petr ; Paliatka, Peter (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Svým návrhem reprezentativního automobilu respektuji potřebné požadavky v kategorii prémiových vozů. Automobil by měl působit na první pohled majestátně. Zvolené robustnější tvarování doplňují luxusně pojaté elementy. Použité pohonné ústrojí představuje současný technologický přechod k alternativním pohonům. Některé další prvky využívají pokročilých technologií, což tento návrh posouvá více do koncepční roviny. Diplomová práce není navržena pro žádnou zavedenou automobilovou značku. Tento způsob je náročnější, protože nelze spoléhat na asociaci se známou značkou, poskytnul mi však maximální volnost při tvarování automobilu.
|